Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Ανοίξτε την μπάρα. Είναι δικαίωμά μας.

Σήμερα, επιστρέφοντας από την εργασία μου είπα όπως κάθε μέρα στον ταμία των διοδίων Αφιδνών "Δεν πληρώνω", η απάντηση του ήταν "Να σας ενημερώσω…" τον διέκοψα, του είπα ότι δεν χρειάζομαι ενημέρωση και του ζήτησα να μου ανοίξει τη μπάρα, αυτός μου απάντησε ότι δεν μπορεί να μου ανοίξει την μπάρα, έτσι την άνοιξα μόνος μου. Ενώ ήμουν έξω από το όχημά μου παρατήρησα ότι 3 λωρίδες αριστερά ήταν ακινητοποιημένο ένα όχημα μπροστά από την κατεβασμένη μπάρα όπου η οδηγός του προφανώς είχε αρνηθεί να πληρώσει και έδειχνε σαστισμένη, πίσω της ήταν εγκλωβισμένα δεκάδες οχήματα. Kατευθύνθηκα προς την λωρίδα και της άνοιξα την μπάρα διακόπτοντας έτσι το έγκλημα της παρακώλυσης συγκοινωνίας, των υπαλλήλων της πολυεθνικής εταιρίας.

Έχουμε λοιπόν την εταιρία να διεκδικεί το τέλος διοδίων που της έταξαν οι κυβερνήσεις μας και την αστυνομία να μην εμπλέκεται γιατί δεν είναι αρμοδιότητά της. Εμείς δεν πρέπει να διεκδικήσουμε το συνταγματικά κατοχυρωμένο ανθρώπινο δικαίωμα της ελευθερίας της μετακίνησης;
Το να σπρώξουμε την μπάρα για να περάσουμε είναι δικαίωμά μας, δεν προξενούμε φθορά και η αντίδρασή μας δεν είναι βίαιη. Υπερασπιζόμαστε το άρθρο 5 του Συντάγματος. Χωρίς χρήση βίας ασκούμε πολιτική ανυπακοή έναντι στην αδικία που μας επιβάλεται.
Μια ερώτηση, μια απάντηση
Η δειλία ρωτά είναι ασφαλές
Η σκοπιμότητα ρωτά είναι συμφέρον
Η ματαιοδοξία ρωτά είναι δημοφιλές
Έρχεται όμως κάποια στιγμή, που πρέπει να αποφασίσεις να κάνεις κάτι
Που δεν είναι ούτε ασφαλές ούτε συμφέρον ούτε δημοφιλές
Είναι όμως το σωστό.

-- Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin