Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ Η ... ΕΛ.ΑΣ. ΚΥΡΙΕ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ, ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Δεν φτιάχνουμε σαν κράτος, φίλοι μου. Δεν είμαστε "μπουρδέλο" Το "μπουρδέλο", έχει οργάνωση.Είμαστε...
Τι είμαστε; Δεν ξέρω! Τα έχω χάσει.
Γραμματικό 11-8-2010
Αυτοκίνητο της ΕΛ.ΑΣ., συνοδεύει (παρέχει προστασία) φορτωτή του εργολάβου που έχει αναλάβει το έργο του ΧΥΤΑ, εκτός εργοταξίου.
Ο φορτωτής, δεν...
έχει πινακίδα με αριθμό κυκλοφορίας. Ποιοί είναι υπεύθυνοι;
Πώς ένα αστυνομικό αυτοκίνητο συνοδεύει (παρέχει προστασία) σε παράνομο όχημα;
Κύριε υπουργέ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, δεν μας εξηγείτε τελικά, ποιούς ... πολίτες προστατεύουν οι υπηρεσίες σας;
Τους νόμιμους ή τους παράνομους;
Ως πότε ο Ελληνικός λαός, θα πληρώνει τον Μπόμπολα και τον Λάτση, για τα μηχανήματά τους στον ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ;
Η ΣΥΜΒΑΣΗ, κύριε Υπουργέ, δεν μιλάει για προστασία από την ΕΛ.ΑΣ., ούτε για 24ωρες βάρδιες εκατοντάδων αστυνομικών!!!
Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος που εκατοντάδες αστυνομικοί φυλάττουν τα μηχανήματα των "εθνικών εργολάβων".
Τόση .... "υποχρέωση" έχετε στον Μπόμπολα και στον Λάτση;
Και μην μας μιλήσετε για "συνδρομή", γιατί "συνδράμω", σημαίνει ότι υπάρχει η ιδιωτική αστυνομία των "εθνικών εργολάβων" και "συνεπικουρώ", με δυο τρεις αστυνομικούς, έστω.
Εδώ, διαθέτετε πάνω από 100 αστυνομικούς για να προστατέψετε τα μηχανήματα των μεγαλοκατασκευαστών, όταν η εγκληματικότητα έχει ανάψει κόκκινο.
Και μετά μας λέτε ότι η χώρα είναι χρεωμένη.... και γι αυτό φέρατε το ΔΝΤ.
Κύριε Χρυσοχοϊδη, γιατί υποτιμάτε και προσβάλετε αυτόν τον δύσμοιρο Ελληνικό Λαό;
Πόσα πια θα δώσετε στους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ αυτής της χώρας;
Πώς να σας μείνουν χρήματα για τον χαμηλοσυνταξιούχο, όταν θα ξοδεύετε αφειδώς στους ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ;
ΕΛΕΟΣ!
πηγή: ATTIKA NEA

Φουντώνει το "αντάρτικο" κατά των διοδίων

Πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Του ΒΛΑΣΗ ΑΠΟΖΙΔΗ

Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώσουν το "χαράτσι" των διοδίων... Οι αυξήσεις που σημειώθηκαν τα 2 τελευταία χρόνια στα τέλη έφτασαν το 50% ενώ στόχος των εταιρειών που εκμεταλλεύονται τα διόδια είναι να διπλασιάσουν τις τιμές!!!
Υπολογίζεται ότι οι οδηγοί που δεν... κάθονται κάτω από τις... μπάρες των ιδιωτικών πλέον διοδίων ξεπερνούν τις 200.000!
Οι επιτροπές αγώνα που εναντιώνονται στα διόδια υπολογίζουν ότι μόνο τον τελευταίο χρόνο πέρασαν από τις Αφίδνες 600.000 οχήματα χωρίς να πληρώσουν!
Οι κινητοποιήσεις φορέων και κατοίκων εντείνονται και προκαλούν "πονοκέφαλο" στα αρμόδια υπουργεία και αλλεπάλληλες κυβερνητικές συσκέψεις.
Είμαστε οι μόνοι πολίτες της Ευρώπης που πληρώνουμε τόσα ακριβά τις μετακινήσεις μας.
Αρκεί να υπολογίσει κανείς τους σταθμούς διοδίων που λειτουργούν από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη αλλά και το πόσο μας στοιχίζει ένα ταξίδι μετ' επιστροφής έως τη συμπρωτεύουσα.
Εννέα σταθμοί μας "κατεβάζουν μπάρες" σε όλη τη διαδρομή. Και σαν να μην ήταν αρκετοί, σε λίγες ημέρες τίθεται σε λειτουργία και άλλος ένας, στο ύψος των Θερμοπυλών!

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

ΤΟ ΒΟΥΡΚΑΡΙ ΥΓΡΟΤΟΠΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ


ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΒΟΥΡΚΑΡΙ ΩΣ ΥΓΡΟΤΟΠΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ!
πηγή: ΒΟΥΡΚΑΡΙ
Σύμφωνα με τα πρόσφατα συμπεράσματα ειδικής επιστημονικής μελέτης για τον υγρότοπο του Βουρκαρίου που εκπονήθηκε από τον δασολόγο κο Στρατή Μπουρδάκη (και η οποία βασίστηκε εκτός των άλλων και σε επίσημες συστηματικές ορνιθολογικές μετρήσεις από την αρχή του έτους έως τα μέσα Μαρτίου), καταγράφηκε στο Βουρκάρι σημαντικά μεγάλος πληθυσμός από το προστατευόμενο είδος του Μελανοκέφαλου γλάρου (8.600 άτομα), γεγονός που καθιστά τον υγρότοπο των Μεγάρων ως υγρότοπο διεθνούς σημασίας για την ορνιθοπανίδα.

ΟΛΥΜΠΟΣ: Η ύπουλη διάνοιξη του «αγροτικού» δρόμου

Αίτημα για επέκταση των ορίων του Ολύμπου πριν 21 χρόνια!

Στις 14 Αυγούστου 1988, πριν από 21 χρόνια, στην ετήσια ορειβατική συγκέντρωση της Ομοσπονδίας Εκδρομικών Σωματείων Ελλάδας (ΟΕΣΕ), στο καταφύγιο του ΣΕΟ Θεσσαλονίκης „ΓΙΟΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ“ στον Ολυμπο, μια ομάδα ορειβατών, αποφασίζει να υψώσει τη φωνή της απέναντι στις ολοένα και αυξανόμενες προσπάθειες παρέμβασης στο φυσικό χώρο του Ολύμπου και όλων των βουνών της Ελλάδας.

Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν και ο Χρήστος Πρασκίδης, Μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας και της συντονιστικής Επιτροπής της δράσης „Ολυμπος“, ο οποίος καταθέτει σήμερα τα ντοκουμέντα της συνάντησης, κάτω από τις κορυφές του Ολύμπου και γράφει:

H Τραγωδία του Ασωπού…η Κάθαρση πλησιάζει!


Έγκλημα; Ναι! Η Τιμωρία αργεί;

Γράφει ο Γιάννης Ζαμπετάκης
Επικ. Καθηγητής Χημείας Τροφίμων και Lead Auditor
ΕΚΠΑ

H Τραγωδία του Ασωπού…η Κάθαρση πλησιάζει!
Για πρώτη φορά, το Συμβούλιο της Επικρατείας, με τις από 6-8-2010 αποφάσεις του (ΕΑ ΣτΕ 845 και 846/2010), διαπίστωσε τις απειλητικές διαστάσεις που έχει προσλάβει η ρύπανση του ποταμού Ασωπού και της λεκάνης απορροής του για την υγεία των κατοίκων και το περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής των Οινοφύτων. Το δικαστήριο, δικαιώνοντας κατ’ ουσίαν τον αγώνα των κατοίκων της περιοχής, έδωσε διορία ως την 30-11-2010 σε δύο από τις βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται εκεί και παράγουν επικίνδυνα απόβλητα τα οποία ρίχνουν στον ποταμό Ασωπό, την κρατική «Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία» και την εταιρία «Μ.Ι.Μαΐλλης ΑΕΒΕ Συστήματα Συσκευασίας» που παράγει χαλυβδοταινίες. Έως την ημερομηνία αυτή, οι παραπάνω βιομηχανίες υποχρεώνονται να...

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Τα φωτοβολταϊκά είναι πλέον πιο φτηνά από την πυρηνική ενέργεια, λένε οι επιστήμονες


Για πρώτη φορά τα φωτοβολταϊκά στοιχεία για την παραγωγή ενέργειας από τον Ήλιο είναι πιο φτηνά από την πυρηνική ενέργεια ή την ενέργεια από ορυκτά καύσιμα, αναφέρουν επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Ντιουκ στις ΗΠΑ που συνέταξαν τη σχετική έκθεση.

Το κόστος έχει φτάσει πλέον στα 0,16 δολάρια την κιλοβατώρα για την πολιτεία της Βόρειας Καρολίνας όπου επικεντρώθηκε η έρευνα. Πρόκειται για μία ιστορική καμπή, αναφέρουν οι συντάκτες της έρευνας στους New York Times.

Στη μελέτη τους έλαβαν υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως η φορολογία και οι επιδοτήσεις που δυσκολεύουν έναν απευθείας υπολογισμό. Η πτώση είναι εμφανής ακόμα και σε πολιτείες χωρίς μεγάλα ποσοστά ηλιοφάνειας: οι ερευνητές eκτιμούν ότι στις νοτιοδυτικές, ηλιόλουστες πολιτείες, το κόστος της ηλιακής ενέργειας θα είναι μικρότερο.

Τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι τα τελευταία χρόνια το κόστος κατασκευής και λειτουργίας των πυρηνικών εργοστασίων ανεβαίνει συνεχώς και το αντίστοιχο κόστος για την ενέργεια από τον Ήλιο μειώνεται.

Ένας πυρηνικός αντιδραστήρας στοιχίζει πλέον γύρω στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ οι καθυστερήσεις στην κατασκευή και ο επισφαλής σχεδιασμός σημαίνουν αυξημένο κόστος για τους φορολογούμενους πολύ πριν αρχίσει η λειτουργία.

Αντίθετα, τα φωτοβολταϊκά στοιχεία είναι πιο φτηνά στη κατασκευή (το κόστος έχει πέσει στο μισό σε σχέση με πριν από 10 χρόνια) και είναι περισσότερο αποδοτικά. Την ίδια ώρα αυξάνεται και η ζήτηση, άλλος ένας παράγοντας που συμβάλλει στη σταδιακή μείωση των τιμών.

Το μεγαλύτερο ποσοστό (70%) της ενέργειας στις ΗΠΑ παράγεται από ορυκτά καύσιμα ενώ η συμμετοχή της πυρηνικής ενέργειας περιορίζεται στο 20%.

Πηγή: in.gr

Νέο video : ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ



Ένα οδοιπορικό του STOP CARTEL με μέλη των πανελλαδικών Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζόμενων ενάντια στα διόδια στους δικούς μας Εθνικούς δρόμους

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Πάρνηθα. Οδοιπορικό στον τόπο του εγκλήματος.

Ενα βουνό-κρανίου τόπος, κτίσματα ερειπωμένα αλλά και άνθρωποι που επιμένουν να γίνονται κομμάτι του απόκοσμου σκηνικού: ο φακός του Εκτορα Δημησιάνου αποκαλύπτει και καταγράφει την καταστροφή και τη μετάλλαξη του εθνικού δρυμού της Πάρνηθας

Πάρνηθα
Οδοιπορικό στον τόπο του εγκλήματος

Οι φωτογραφίες-μαρτυρίες του Εκτορα Δημησιάνου από την Πάρνηθα μετά τις πυρκαγιές του 2007 παρουσιάζονται στην Κέρκυρα
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ


Oλα ξεκίνησαν από μια αποστολή του «ΒΗΜagazino». Η διεύθυνση του περιοδικού ζήτησε από τον φωτογράφο Εκτορα Δημησιάνο να επισκεφθεί την Πάρνηθα έναν χρόνο μετά τις καταστρεπτικές πυρκαγιές του Ιουνίου 2007- μέσα σε δύο εικοσιτετράωρα αποτεφρώθηκαν 56.000 στρέμματα, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος του ελατοδάσους της περιοχής- για να καταγράψει το τοπίο και να ρίξει μια...

LinkWithin